8 Mart 2013 Cuma

Rossmann Alışverişi

Merhaba

Çoğu kişi dünden mağazaların kapısının önünde yatmaya başladı bile. Bugünün kalabalığında alışveriş yapamayacağımı bildiğim için hem de havanın güzelliğini de bahane ederek (çarşamba günü) alışveriş yapayım dedim. Benim için çok verimli bir alışveriş oldu. Yaklaşık bir saat standların önünde dolandım. Ve hiç kimse yanıma gelmedi =) Alsancaktakine gitseydim hayatta rahat bırakmazlardı. Kemeraltı personeli sadece ihtiyaç anında yanında bitiveriyor ;) Hepsine teşekkür ediyorum =)

İşte benim olanlar;

*Dudaklarım koyu renkte ve açık renk rujlar emanet sürülmüş gibi duruyor. Testerları dudağıma sürmekte istemediğim için standların önünde kıvranıp durdum. Kardelen blogda gördüğüm rival de loop 59 numara ruj aklımdaydı. Bulunca hemen attım sepete. Eve gelir gelmez denedim ve rujun rengine yapısına bayıldımm =) Fiyatı: 4,99 tl

*Essence karıştırma fırçasını da merak ediyordum. Biraz zor oldu yerini bulmam ama sonunda benimdi işte. Daha kullanmadım ama yumuşak kıllara sahip ve rengi süper. Fiyatı: 4,49 tl

*Yine essence in çift taraflı ojesi merak ettiğim ürünler içindeydi. Onu da bulunca denemek için aldım. Diğer renkleri çok cırt geldi bana. O yüzden de lacivertini aldım. Fiyatı: 3,49 tl

*For your beauty makyaj temizleme süngeri rastgele gördüm. İşime yarayacağını düşündüm. Hoop sepete gitti bu da. Fiyatı: 1,99

*Rival de loop asansörlü göz kalemi, kasadan geçer geçmez yıllarca kalemsiz kalmış gibi hemen sürdüm. İki gündür kullanıyorum hem yumuşak hem de beni pandaya döndürmedi. Sanırım bundan başka kalem kullanmayacağım ;) Fiyatı: 2,99

*Arkadan sevimli sevimli bakan eşekçikte tahtakaleden alındı. Anahtarlık görevini üstlenecek. İnşallah harap etmem bunu da =) Fiyatı; 1 tl.

Şu eşeği alırken ki sevincimi görsediniz sizde kasiyer ablam gibi ilkokula gittiğimi düşünebilirdiniz :D


Kadınlar gününüz kutlu olsun. İnşallah kadına daha fazla değer veren bir toplum olmayı başarabiliriz.


10 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan :)
    Essencenin karıştırma fırçasını emrake ttim bende şimdi :)
    hafta sonu bi bakayım..

    YanıtlaSil
  2. hahahah cok hos olmus yazı canım valla benımde senle alısverıs yapasım geldı :D
    kalem ıhtıyacım var ama dun alısverıs yapsamda bakmayı unuttum saç kremıde ee bugun yıne alısverıs mı yapsak :D sankı para akıyor yahu :) delımıyım neyım:D ıhtıyac ıhtıyac:D
    bu arada eşşekleri bende severim erkekleri sevdiğimiz kadar:)
    günün kutlu olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok düzenli alışveriş yaparım kendimden geçerim standların önünde hayatla tüm bağlantımı koparıyorum :D Gel sen bir gün beraber alışverişe çıkalım

      Zaten hiç birşey kalmamıştır herşeyi talan etmişlerdir. Diye durdurayım seni ;) rossmannda göz kalemi sık sık indirime giriyormuş. Cebinde sıcacıkk dursun paracıkların.;)

      Sil
    2. :)) dun yves rocherden patlattım bende bır ınternet alısverısı :) ufak tefek alırız kendımızı sımartmaca sadece lazım olanlardan

      ankara uzak :) memleket her yereee:)

      bu arada rossmann hiç girdiğim bir dukkan değil hiç denk gelmedı daha dıbımdekı avm de yok ondan heralde:) az gezen cok yazan ben aahh cok gzemeyı ozledım :/

      Sil
    3. Ohhh güle güle kullan hepsini =)

      oyy canım ya bende rossmannı yeni keşfettim. Keyifli ferah bir yer belki de ondan bukadar seviyorum orayı =)
      Sen buralarda olsan her hafta gezme günleri düzenlerdik yeni yerler keşfederdik ;)

      Sil
  3. güle güle kullan goncamm;)
    hepsi çok hoş
    bende kemeraltındakini tercih ediyorum çoğu zaman
    özellikle annemle gidiyorum
    aklında olsun yumuşatıcılarıda çok meşhur
    çok güzel kokuları var
    öptüm seni kocamann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım çok teşekkür ederim =)
      Evet tatlım çok duydum yumuşatıcılarını bu ara persilin yumuşatıcılı deterjanını kullanıyorum. bu bitsin deneyeceğim inşallah
      Bende kocaman kocaman öperim

      Sil
  4. Rossmann magazalarini inanilmaz merak ediyorum daha hic denk gelmedi,bu kategoride gratis v3 watsons varmis gibi davraniyorum sadecek himm fiyatlara da bakilirsa bir tane acil bulmam lazim. Bilmedigim duymadigim markali urunler pek guzel cikabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ürünlerini çok seviyorum daha önce aldıklarımda gayet güzel çıktı ve severek kullanıyorum. Tabi bazı ürünleri herkese uymayabiliyor :)Yeni ürünler denemeyi sevenler için bence çok güzel bir mağaza çok fazl çeşit var :)

      Sil

Sizin bir diyeceğiniz yok mu? Hadi hadi vardır vardır :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...