28 Şubat 2013 Perşembe

Eyeliner nasıl çekilir {Videolu}

Merhaba

Bir türlü eyelinerı düzgün çekemiyordum. Nasıl daha düzgün çekebilirim? Nasıl kusursuz olabilir? diye sürekli araştırma halindeydim. Yine youtube imdadıma yetişti. Harika bir yöntemle eyeliner çekmeyi öğrendim. Ece İçen hanımefendi çok pratik yöntemi video ile anlatmış. Buyrun izleyelim.






Bu da benim aynı tekniği kullanarak yaptığım eyeliner. Essense in jel eyelinerı ile yaptım.

Not: eyelinerı yukarı doğru çektiğimde katlanan yerde topalacık bozulmuş gibi duruyor. O yüzden bundan başkası güzel durmuyor malesef. 

Sevgiyle kalın :)



10 yorum:

  1. Ben o kaşığı gözüme sokarım ya Allah korusun, biraz tehlikeli gibi mi ne :)

    YanıtlaSil
  2. hıc denemedım bu olayı surmedım bana yakısmaz sanıyorum kolaycıyım makyaj konusunda :) kalem ruj rımel:D çok superım degıl mı :)) ama guzel bır vıdeo olmus teskur ettık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enn süperi aslında eyeliner çekmek saatler sürüyor desem yeri yani.
      Beğenmene sevindim teşekkür ederim =)

      Sil
  3. Ben bunu da beceremedim yaaa :) Sorun bende ben bunu anladım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm elin alışkın değildir yapa yapa oluyor ben çizgi bile çekemiyordum far gibi sürüyordum neredeyse düşün yani ben yaptıysam sende yaparsın =)

      Sil
  4. Merhaba canım mimin var blogumda :))

    YanıtlaSil
  5. Bende bunun kartla yapılanını izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben onu hiç görmedim o daha pratik bir yöntem olur sanırım =)

      Sil

Sizin bir diyeceğiniz yok mu? Hadi hadi vardır vardır :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...